31 Αυγ 2012

Φορέιν Πολάισι (foreign policy)

Είμαι που λες αραχτός....
και πίνω τον φραπέ με τις τριανταπέντε ζάχαρες και ακούω στο ραδιόφωνο του REAL Θεσσαλονίκης τον δημοσιογράφο Μπάμπη Τζιομπάνογλου να μιλάει για το περιοδικό Φορέιν Πολάϊσυ δικέ μου και
λέω τι περιοδικό είναι αυτό και μου ξέφυγε.

Παίρνω την Φερράρι 340 turbo F-35 stealth και πετάω δικέ μου μέχρι το περίπτερο με τον διεθνή τύπο και λέω στον περιπτερά , δώσε μου το περιοδικό Φορέιν Πολάϊσυ μεγάλε και κράτα τα ρέστα από 500εύρω και τι μου λέει ο τύπος;

Eννοείτε το Φόρεϊν Πόλισυ κύριε; Σαν να με χτύπησε το ρεύμα τρισυπόστατε, τι είπες ρε χαμούρα και με διόρθωσες, είναι δυνατό να το λέει λάθος ο Μπάμπης;

Τον πιάνω από τον λαιμό και τον βάζω κάτω από την ρόδα της Φερράρι, θα το πάρεις πίσω ρε χαμούρα ή θα δοκιμάσω την ανάρτηση πάνω σου;

Mε τα πολλά το πήρε πίσω.

Επιτέλους που βαδίζει αυτή η χώρα; Κανένα σεβασμό στις αξίες;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

(Είναι αλήθεια, το ακούσαμε κι εμείς, αλλά ο Μπάμπης ρε φίλε αναγνώστη είναι σοσιαλιστής, αντιδυτικός. Δεν τα γουστάρει τα εγγλέζικα των αποικιοκρατών)
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη