5 Νοε 2017

Το portal του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης είναι η πιο οργανωμένη ψηφιακή τουριστική δομή στην πόλη


“Είμαστε ως χώρα ένας από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο, αλλά είμαστε από τις τελευταίες
χώρες στην Ευρώπη στην ανάπτυξη του ψηφιακού τουρισμού” επισήμανε στην ομιλία της η κα. Βούλα Πατουλίδου, στο 13ο Πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ που διοργανώνει το www.ka-business.gr, σήμερα 4 Νοεμβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο “Ιωάννης Βελλίδης”. Η Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, κα. Πατουλίδου, μίλησε με την “σκληρή γλώσσα των αριθμών” που αποτυπώνει μια απογοητευτική πραγματικότητα στον τομέα του ψηφιακού τουρισμού στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα ανέφερε πως “δεχόμαστε 25 εκατομμύρια τουρίστες το χρόνο αλλά από αυτούς τους τουρίστες μόνο το 8% κάνει κράτηση στα ελληνικά ξενοδοχεία μέσω διαδικτύου. Ταυτόχρονα οι περισσότερες ιστοσελίδες που σχετίζονται με τον τουρισμό και κυρίως αυτές των ξενοδοχείων και γενικά των τουριστικών καταλυμάτων, είναι παλιές και δεν συνδέονται με κανέναν άλλο τουριστικό ιστότοπο, ενώ οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις δεν αξιοποιούν ούτε το 20% των δυνατοτήτων που μπορεί να τους προσφέρει η ψηφιακή επικοινωνία”.

Μεταφράζοντας τα νούμερα αυτά, η κα. Πατουλίδου τόνισε πως “Πρέπει να ξυπνήσουμε. Πρέπει να κατασκευάσουμε και να δια-συνδέσουμε μεταξύ τους τις ελληνικές ψηφιακές υπηρεσίες. Τις ιστοσελίδες μας, τις παροχές μας, τους τόπους μας, τις ομορφιές μας, τους χάρτες, τις διαδρομές, τις διανυκτερεύσεις μας. Κοντολογίς ότι παράγουμε κι ότι πουλάμε τουριστικά! ”

Στη συνέχεια της ομιλίας της η κα. Πατουλίδου αναφέρθηκε στις προσπάθειες αποτύπωσης του ψηφιακού τουρισμού που καταβάλει ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, προσπάθειες που γίνονται για να έχουμε, όπως δήλωσε, “πρώτον μια εικόνα των περιοχών της Ελλάδας που παρουσιάζουν κάποιες επιδόσεις στον ψηφιακό τουρισμό και δεύτερον, να δούμε ποια είναι η δική μας θέση, η εικόνα της Θεσσαλονίκης σ΄ αυτόν”.

Το portal, thessaloniki.travel, η ιστοσελίδα του, youththsessaloniki.com που απευθύνεται αποκλειστικά στους νέους ταξιδιώτες και η παρουσία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με αντίστοιχες ιστοσελίδες σε Facebook, Twitter και Ιnstagram “είναι αυτή την στιγμή η πιο οργανωμένη ψηφιακή τουριστική δομή στην Θεσσαλονίκη” τόνισε η κα. Πατουλίδου.

Κλείνοντας την ομιλία της η κα. Αντιπεριφερειάρχης ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους πως βρίσκεται υπό κατασκευή και η ειδική εφαρμογή Virtual Reality για την Θεσσαλονίκη, που στόχο έχει την ανάδειξη του τουριστικού και πολιτιστικού πλούτου της πόλης με τη χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας. Χαρακτηριστικά ανέφερε η κα. Πατουλίδου πως “η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει αποδείξει ότι έμπρακτα λειτουργεί ως ένα μεγάλο εργαλείο marketing. Mε αυτόν τον τρόπο η Θεσσαλονίκη θα αποτελέσει την πρώτη ελληνική πόλη και μια εκ των πρώτων παγκοσμίως που θα μπορέσει να παρουσιάσει επίσημα τον εαυτό της μέσω της συγκεκριμένης τεχνολογίας καθώς έχει διαμορφωθεί ένα καθημερινά αυξανόμενο παγκόσμιο κοινό που «διψάει» για τέτοιου είδους εμπειρίες.”
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη