28 Ιαν 2015

Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΉ!!!

Πολλές φορές αναρωτήθηκα γιατί νεαρά σε ηλικία άτομα ψηφίζουν ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ αλλά δεν μπορούσα να καταλήξω σε ένα ασφαλές συμπέρασμα . Η απάντηση όμως ήρθε απρόσμενα μέσα από μία χαλαρή συζήτηση . Ρώτησα λοιπόν μια νεαρή κοπέλα ηλικίας 22 ετών σκληρά εργαζόμενη , τι ψήφισε στις εκλογές. Δεν δίστασε καθόλου να μου απαντήσει.
 Ο διάλογος που ακολουθεί είναι αληθινός:


onlyone:Να σε ρωτήσω κάτι Φωτεινή και αν θέλεις μου απαντάς.

Φωτεινή:Ρώτησε ότι θέλεις

onlyone:Τι ψήφισες στις εκλογές, ?Αν θέλεις μου απαντάς.

Φωτεινή:Χρυσή Αυγή

onlyone:Γιατί ψήφισες Χρυσή Αυγή και δεν ψήφισες κάποιο άλλο κόμμα?

Φωτεινή :Τι να ψήφιζα,ΠΑΣΟΚ και ΝΔ μου πήραν τα όνειρά μου. 
Δουλεύω όπου βρώ ανασφάλιστη και τα μεροκάματα είναι εξευτελιστικά.

onlyone: και γιατί δεν ψήφισες ΣΥΡΙΖΑ?

Φωτεινή:Δεν τους εχω εμπιστοσύνη ,έταξαν πολλά .

onlyone: Δηλαδή έρριξες ψήφο διαμαρτυρίας

Φωτεινή:Όχι μόνο γι΄αυτό. Ψήφισα Χρυσή Αυγή γιατί τους ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ .








 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη