1 Οκτ 2014

"Πλήρωσα κανονικά τη δόση της εφορίας στη EUROBANK, αλλά το taxis δείχνει ότι χρωστάω"

Γράφει αναγνώστης: Δεν αλλάζει αυτο το Κράτος με τίποτα ...... Μας εχουν ζαλίσει με το gsis και ποσο έλυσε το προβλημα με τις εφορίες....

Τρίωρη φορά θα αφήσω την δουλεια μου για να διορθώσουν τα λάθη τους
Μια περσι με το φόρο εισοδήματος που οπως και πολλοί άλλοι Έλληνες ταλαιπωρήθηκαν διότι ενώ εγω πλήρωνα το φόρο λόγω ασυνεννοησίας Τράπεζας Κράτους φαινόταν οτι δεν πλήρωσα έβαζαν έξτρα φόρο και έχανα ωρες εργασίας για να παω στην εφορία για να διορθώσουν το λάθος τους διότι δεν γινεται αλλιώς!!!,
Ετσι και φέτος ενώ πλήρωσα στην eurobank ενώ πέρσι πλήρωνα σε αλλη μπαίνω σημερα στον λογαριασμό μου και φαίνεται απλήρωτη η δόση και μου έβαλαν και πρόστιμο και αντε πάλι να χασω ωρες εργασίας για διορθωθεί δικο τους λάθος!!
Και ερωτώ αν ήταν ο πατέρας μου -σας που δεν μπαίνει στον λογαριασμό του και το διαπίστωνε μετα απο καιρο με ενα σωρό πρόστιμα θα πάθαινε σοκ...?
Δεν αλλάζει αυτο το Κράτος είτε με τεχνολογίας είτε χωρίς μια ζωή ταλαιπωρία των πολιτών.......


30/09/2014 - 96,22 € - 0,70 € - 96,92 € ΟΧΙ


Αυτο γράφει στις οφειλές!!!!!!!!!οτι δεν πλήρωσα και μου είπαν απο εφορία να παω απο εκεί να διορθωθεί ........
Τα ίδια Παντελακη μου........,

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη