21 Οκτ 2014

Μαντέψτε πόσες αιτήσεις για καντίνες έγιναν στην Αμφίπολη !

Αίσθηση προκαλούν τα στοιχεία που δείχνουν ότι ...
έχει κατατεθεί μπαράζ αιτήσεων για να ανοίξουν σουβλατζίδικα και καντίνες γύρω από την Αμφίπολη. Η βροχή των αιτήσεων πέφτει τόσο πριν την αποκάλυψη του ψηφιδωτού όσο και μετά...


Σύμφωνα με το Βηματοδότη, ούτε λίγο ούτε πολύ υποβλήθηκαν στον νεοεκλεγέντα δήμαρχο Αμφίπολης Κ. Μελίτο 4.000 αιτήσεις για να δημιουργηθούν γύρω από τον τύμβο καντίνες με «βρώμικα», σουβλατζίδικα.

Ούτε ξενοδοχειακές μονάδες, ούτε υποδομές στο λιμάνι, ούτε καταστήματα με παραδοσιακά είδη ούτε τίποτα.

Να σκεφτείτε, γράφουν τα Σερραϊκά Νέα,  ότι τα ξένα τηλεοπτικά συνεργεία που καλύπτουν τις ανασκαφές που έκαναν όλον τον κόσμο να παραμιλάει, τραβούν τα πλάνα τους και εν συνεχεία πάνε να διανυκτερεύσουν στη Θεσσαλονίκη ή στην Καβάλα.

H ΑΛΗΘΕΙΑ
Η είδηση από το πρωί -που γράφτηκε στον Βηματοδότη- κάνει το γύρο του Internet (ιστοσελίδων και social media): περίπου 4.000 αιτήσεις -λέει- υποβλήθηκαν στον Δήμο Αμφίπολης για να στηθούν γύρω από τον τύμβο καντίνες με σουβλάκια και σάντουιτς -γνωστά κι ως «βρώμικα». Ξεκίνησε μάλιστα κι η σχετική πλάκα για το πώς θα ονομάζονται οι καντίνες -π.χ. "Το κεμπάπ του Μεγαλέξανδρου" ή "Ο πειρασμός της Περσεφόνης"...
Αποδεικνύεται όμως πως εδώ δεν υπάρχει απλώς μια «φουσκωμένη» είδηση, αλλά... κάτι παραπάνω, δεδομένου ότι ο Δήμος διαβεβαιώνει ότι ούτε 4.000 ούτε 1.000, ούτε καν 100 δεν είναι οι σχετικές αιτήσεις, αλλά... οκτώΑκριβώς οκτώ.
Σύμφωνα με τον αρμόδιο εκπρόσωπο και υπεύθυνο για τις αδειοδοτήσεις του Δήμου Αμφίπολης κ. Δ. Μελίκο, αυτή τη στιγμή έχουν υποβληθεί οκτώ αιτήσεις για δραστηριότητα καντίνας, μία για μικροπωλητή χειροτεχνημάτων- καλλιτεχνημάτων και μία για κουλουρτζή.
Εννοείται, βέβαια, πως το ενδιαφέρον για την Αμφίπολη είναι αυξημένο, ωστόσο όπως διευκρινίζουν από τον Δήμο, υπάρχουν περιορισμοί, δεδομένου ότι μιλάμε για έναν αρχαιολογικό χώρο. Στον δήμο Αμφίπολης, πάντως, εκφράζουν την απορία τους για το πώς βγήκε αυτή τη πληροφορία που μετέτρεψε τον αριθμό των αιτήσεων από οκτώ, σε 4.000 και τι ακριβώς εξυπηρετεί.
Προφανώς η απάντηση δεν είναι και τόσο δύσκολη: Εξυπηρετεί τον - άκοπο - εντυπωσιασμό, στον οποίο, συχνά-πυκνά, διαπρέπουν τα ελληνικά media. Και δίνει το δικαίωμα στο κάθε διεθνές - κακόβουλο ή ανύποπτο - μέσο, να βγει αύριο με νέα πρωτοσέλιδα για τους «τεμπέληδες» και τα «λαμόγια» της Ελλάδας που σπεύδουν να εκμεταλλευθούν και τον θησαυρό της Αμφίπολης προς άγραν εύκολου κέρδους...
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη