17 Σεπ 2014

Ελλάς και η υπόλοιπος Αφρική

Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης

Γιατί δεν μου πάει να ψηφίσω Τσίπρα;
Εν πρώτοις, επειδή είναι άπειρος. Δεν ξέρει από ρεμούλες, συναλλαγές, στημένους διαγωνισμούς, απ’ ευθείας αναθέσεις και μίζες. Έχει ακουστά, αλλά άλλο να ακούς και άλλο να εφαρμόζεις. Η θεωρία ωχριά μπροστά στην πράξη. Ενώ η κεντροδεξιά και η δημοκρατική παράταξη έχουν να επιδείξουν πλούσιο έργο αρπαχτής, ρεμούλας, κακουργηματικής απάτης, απιστίας και υπεξαίρεσης. Το αποδεικνύει το γεγονός ότι όλες αυτές τις ποινικώς αξιόλογες πράξεις των ιδίων και των κολλητών τους φρόντισαν να τις απαξιώσουν ποινικώς με νομοθετικές ρυθμίσεις με προεξάρχουσα εκείνη του άρθρου 86 του Συντάγματος. Βέβαια, τον έχουν πλευρίσει τον Τσίπρα κάτι παλαιοπασόκοι, αλλά αφ’ ενός αυτοί δεν είναι τα δυνατά σοσιαλιστικά αρπακτικά αφ’ ετέρου ο Τσίπρας δεν φαίνεται δεκτικός μαθήσεως.

Επίσης, ο Τσίπρας δεν θα έχει λεφτά για να υλοποιήσει αυτά που εξήγγειλε. Μόλις κουνηθεί λιγάκι στους δανειστές, αυτοί θα κλείσουν τη στρόφιγγα των δανείων που δίνουν για να αποπληρωθούν τα προηγούμενα και, έτσι, δεν θα μπορεί να αποπληρώσει τα δάνεια που πήρε η κεντροδεξιά και η δημοκρατική παράταξη για να κάνουν βίλες, κότερα και καταθέσεις οι ημέτεροι, αλλά και οι ίδιοι οι δημοκράτορες. Τότε, οι δανειστές μας θα μας κηρύξουν σε πτώχευση, οπότε θα βγούμε από το ευρώ και με υποτιμημένη δραχμή δεν θα μπορούμε να εισάγουμε αυτοκίνητα, μπρίκια, ποδήλατα, τηλεοράσεις, πλυντήρια, iPhones, λεμόνια, κρεμμύδια, tablets, ντομάτες, πατάτες, ξηρούς καρπούς και μήλα. Ούτε φάρμακα, ούτε γάλα, ούτε νερό Perrier. Θα πεινάσουμε κυριολεκτικά, ενώ τώρα όλο και τη βολεύουμε με κάποιο ξεροκόμματο, όσοι δεν τρώμε με χρυσά κουτάλια.

Μετά δεν θα υπάρχουν χρήματα για να πληρώσουμε μισθούς στους δημοσίους υπαλλήλους και συντάξεις. Για τους μισθούς θα βρούμε λύση. Ήδη στον ιδιωτικό τομέα εργαζόμενοι έχουν να πληρωθούν 6-8 μήνες. Δεν πειράζει αν το ίδιο συμβεί και με τους δημοσίους υπαλλήλους. Άλλωστε, αυτοί όλο και κάποιο κομπόδεμα έχουν σχηματίσει μέσα από τα προνόμια που τους έχει επιδαψιλεύσει το πολιτικό σύστημα.

Όλοι οι μεγαλόσχημοι θα φύγουν στο εξωτερικό από άδολο πατριωτισμό. Μέχρι τώρα παραμένουν στην Ελλάδα κάνοντας χάρη στα μπατίρια. Για να τα συμπονούν γκαζώνοντας τα 3.500 κ.εκ. στη λεωφόρο Κηφισιάς ή κάνοντας αλλαξοκωλιές στη Μύκονο. Θα μείνουμε μόνοι και εγκαταλελειμμένοι. Οι κοσμικές στήλες των εφημερίδων θα είναι λευκές. Περιοδικά τύπου «φίλησέ με», «απαύτωσέ με κι’ άφησέ με» θα κλείσουν και οι υπάλληλοί τους θα απολυθούν.

Οι ασθενείς δεν θα έχουν φάρμακα, όπως δεν έχουν και σήμερα. Ούτε θα μπορούν να δίνουν στον γιατρό τού ΕΣΥ φακελάκι για να χειρουργηθούν, όπως και σήμερα. Τα νοσοκομεία δεν θα έχουν γάζες, όπως και σήμερα. Τα περιπολικά δεν θα έχουν βενζίνη, όπως και σήμερα. Οι γυναίκες δεν θα κάνουν δωρεάν τεστ ΠΑΠ, όπως και σήμερα.

Το χειρότερο όλων, όμως, είναι ότι η επιστροφή της Ελλάδος στη δραχμή θα διαλύσει την ευρωζώνη και θ’ αρχίσει το ντόμινο [ελληνιστί «αλυσσιδωτές αντιδράσεις»] απαξίωσης όλων των κωλόχαρτων που έχει δημιουργήσει το νεοταξίτικο χρηματοπιστωτικό σύστημα. Θα γίνει το «έλα να δεις». Πώς μπορώ εγώ να προκαλέσω τέτοια καταστροφή ψηφίζοντας ένα αριστερό κόμμα; Εγώ είμαι δεξιός ή κεντροδεξιός, χωρίς μισθό ή με πετσοκομμένη σύνταξη, που πληρώνει φόρους για να αποπληρώσει δάνεια που καταβρόχθισαν άλλοι. Γιατί να μην είμαι ευτυχής με αυτά που δεν έχω και να προκαλέσω τόσο πόνο στους ευρωπαίους συνανθρώπους μου; Για να μην έχουν κι’ αυτοί; Κι’ αν η τράπεζα ή το Δημόσιο μου πάρουν το σπίτι, δεν έγινε και τίποτε. Και πάλι ωραίος θα είμαι. Θα πάψω τουλάχιστον να ανησυχώ ότι έρχονται κι’ άλλες μαύρες μέρες.

Έχω από την άλλη μεριά και τον αντιμνημονιακό κ. Τράγκα, ο οποίος επισημαίνει ότι ο Τσίπρας έχει επιδοθεί σε ακατάσχετη παροχολογία μιμούμενος τον Γιωργάκη, όπως
-Υποσχέθηκε 300.000 νέες θέσεις εργασίας. Εγώ προτιμώ τις 770.000 που υποσχέθηκε ο Τόνι και τις 500.000 που υποσχέθηκε ο Ντέπιουτης*.
-Θα δώσει δωρεάν ρεύμα και τροφή σε 300.000 άπορες οικογένειες. Εγώ αδιαφορώ, επειδή οι άπορες οικογένειες είναι περισσότερες και ο Τσίπρας δεν τις περιέλαβε όλες στο πρόγραμμά του.
- Αν φορολογήσει τους έχοντες, πώς αυτοί θα επανεπενδύσουν; Αλλά εγώ αδιαφορώ και πάλι, διότι δεν βλέπω να έχει επενδύσει κανείς. Για να επανεπενδύσεις, πρέπει προηγουμένως να έχεις επενδύσει.
-Είναι άθεος και επισκέφθηκε το Άγιον Όρος για το θεαθήναι. Εγώ προτιμώ τους θρησκευόμενους Καρατζαφέρη, Τόνι, Μπένι, Φωτίγκο, Άκη κ.λπ. οι οποίοι μόνον καλά και άγια έχουν πράξει για τον τόπο αυτό. Αυτούς προτιμούν και αι εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσαι γραίαι, αι οποίαι τώρα επιδίδονται σε γονυκλισίες και ψηφίζουν Καρατζαφέρη για να λάβουν άφεση αμαρτιών.
-Υποσχέθηκε να δώσει 13η σύνταξη σε όσους έχουν σύνταξη μέχρι € 700. Εγώ αδιαφορώ, διότι έχω σύνταξη € 900 και δεν μου δίνει 13η σύνταξη.
-Εγώ θέλω να συνεχίσει η σημερινή πολιτική, όπου μπορεί κάποιος να αγοράζει μετοχές της Eurobank από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητος στη μισή τιμή από όσο τις απέκτησε το Ταμείο. Γιατί να μη χάσω κι’ απ’ αυτές τις μετοχές δηλαδή;
-Θέλω να μην μπορώ να αγοράσω πετρέλαιο τον χειμώνα και να ξεπαγιάσω για τρίτη χρονιά, ώστε να παταχθεί το λαθρεμπόριο πετρελαίου, μολονότι δεν πατάχθηκε τους δύο προηγούμενους χειμώνες που ξύλιασε ο κώλος μου.
-Θέλω να βλέπω χιλιάδες κόσμου να κοιμούνται στα παγκάκια ή σε σπηλιές και πολύ περισσότεροι να συρρέουν στα συσσίτια της Εκκλησίας και των φιλανθρωπικών οργανώσεων. Έτσι, για να λέω «σ’ ευχαριστώ Θεέ μου που δεν με έκανες σαν κι’ αυτούς».
-Θέλω να πληρώνω τα βερεσέδια του Μεγάρου Μουσικής και των κομμάτων εξουσίας.
- Θέλω να με ξεσκίζουν οι ΜΚΟ των πρωτοκλασάτων κομματόσκυλων και παρατρεχάμενων του εργολαβοπολιτικού συμπλέγματος εν γένει.
-Θέλω να μην μπορώ να εισπράξω € 1000 από το Δημόσιο χωρίς φορολογική ενημερότητα, ώστε να δίνω την ευκαιρία στους μεγάλους επιχειρηματίες να παίρνουν εκατομμύρια χωρίς φορολογική ενημερότητα.
-Άλλωστε, με τί προσόντα θέλει να γίνει ο Τσίπρας πρωθυπουργός; Έχει τη μόρφωση του Τόνι, του Ντέπιουτη και του Ταμήλου; Έχει πουλήσει νόμους, όπως το βαθύ ΠΑΣΟΚ; Έχει ερείσματα σε διεθνείς κύκλους; Τίποτε δεν έχει απ’ όλα αυτά. Ούτε σ’ ένα σκάνδαλο δεν είναι μπλεγμένος. Ένας κακομοίρης είναι που θέλει να φέρει τον κομμουνισμό στην Ελλάδα και να στείλει σε γκούλακ τον Άδωνι και τον Μπαλτάκο.

Με άλλα λόγια: γιατί να χάσω τη βολή που μου προσφέρουν οι σημερινοί κυβερνήτες; Γιατί να πάω στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα και να απογοητευθώ, όπως το 1974, το 1977, το 1981, το 1985, το 1990, το 1993, το 1996, το 2000, το 2004, το 2007, το 2009 και το 2012; Νισάφι πια. Είναι τώρα ώρες για δοκιμές; Η σταθερότητα στην κωλοτούμπα πάνω απ’ όλα. Δεν θέλω να ζήσω άλλη κωλοτούμπα. Είμαι συνταξιούχος των € 900, όπως είπα, και χρωστάω στο Δημόσιο € 6.000. Είμαι τρομοκρατημένος από τα επαπειλούμενα εναντίον μου μέτρα. Φοβάμαι ότι μπορεί να οδηγηθώ σιδηροδέσμιος στον Εισαγγελέα και αναλογίζομαι την ξεφτίλα που θα πάθω. Για να αποφύγω ένα τέτοιο ενδεχόμενο αποφάσισα να μη βγαίνω καθόλου έξω, ώστε να μην ξοδεύω σε μετακινήσεις και σε ταβερνάκια. Δεν θα αγοράσω και ρούχα για τα επόμενα 1-2 χρόνια. Δεν θα πάω κινηματογράφο ούτε μία φορά τον μήνα. Μείωσα και τη διατροφή μου ποιοτικώς και ποσοτικώς. Κρέας δύο φορές το μήνα, γαύρο μία φορά τον μήνα. Μείωσα και το κάπνισμα. Ρετσίνα τέρμα. Άρα, στην ουσία έχω αποσυρθεί από την κατανάλωση. Θα κατορθώσω, όμως, να πληρώσω τους φόρους μου μαζί με ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΟΤΕ, κοινόχρηστα. Το τηλέφωνο λέω να το κόψω, αφού σίγουρα ο Ταμήλος πιστεύει ότι δεν είναι δημόσιο αγαθό, εξ ου και μπορώ να επικοινωνώ με τηλεγραφήματα. Τί σημασία έχει που δεν θα κινηθεί από μένα η αγορά, δεν θα δουλέψουν τα μαγαζιά, θα κλείσουν μερικά από αυτά και θα απολύσουν το προσωπικό; Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να χάσει το Δημόσιο φόρους από όλη την εμπορική κίνηση και να αναγκασθεί ο Τόνι και ο Ντέπιουτης να μου επιβάλουν νέους φόρους, για να συνεχισθεί ο φαύλος κύκλος της ύφεσης.

Τί δεν καταλαβαίνεις ρε Τσίπρα και επιμένεις να σε ψηφίσω; Η σιγουράντζα δεν εξαγοράζεται με εξαγγελίες που δεν μπορείς να πραγματοποιήσεις, όπως μου είπε και η κυβερνητική εκπρόσωπος. Άλλωστε, όπως και πάλι επισημαίνει ο αξιότιμος κ. Τράγκας, δεν νίκησες στις ευρωεκλογές του 2014, αν και ήλθες πρώτος. Τί να την κάνω εγώ τέτοια πρωτιά; Έχασες στις ευρωεκλογές 140.000 ψήφους από όσες είχες πάρει το 2012 στις εθνικές. Και θέλεις να κυβερνήσεις, ενώ οι άλλοι έχασαν μόλις 830.000; Αν είναι δυνατόν.

Σωτήριος Καλαμίτσης – ΕΝΦΙΑλωμένος και τρομοκρατημένος καλικάντζαρος
Επιστήθιος φίλος του γιατρού Γωγούση, σφόδρα δε πιθανόν και ομόκελλος σε φυλακές τύπου Γ΄

* Μου αρέσει αυτό το προσωνύμιο που έχει επινοήσει ο κ. Θάνος Τάκης για τον Μπένι, εξ ου και το χρησιμοποιώ κατά την εικαζομένη άδειά του.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη