16 Ιουλ 2014

Μπαίνω να αγοράσω laptop με 1500 ευρώπουλα στο χέρι. Μου λένε "αφήστε την τσάντα στη ρεσεψιόν". Και τότε.....

Στο κατάστημα M....(ηλεκτρικών συσκευών) στη Θεσσαλονίκη, σκάω μύτη με σακίδιο πλάτης και μέσα 1500 μετρητά για να αγοράσω laptop. Μου ζητάνε να αφήσω το σακίδιο στην ρεσεψιόν. Αποκλείεται τους λέω!  Όπως...


Όπως με θεωρείτε εσείς κλέφτη εκ των προτέρων, έτσι σας θεωρώ και εγώ !

Μεγάλη μανούρα, θα το αφήσετε το σακίδιο, δεν σας το αφήνω, θα το αφήσετε ...κλπ.. 
Ζήτησα τον προϊστάμενο, δεν εμφανιζόταν φυσικά, φασαρία ακόμα μεγαλύτερη, τελικά έρχεται.ένας μου συστήνεται σαν προϊστάμενος,  του λέω "είσαι.μεγάλος μακακας κ εσύ και οι υφιστάμενοι σου", του δείχνω τα 1500, του λέω "μπήκαν πολλοί σήμερα με 1500 μετρητά, να σας τα αφήσουν εδώ;", "μόλις τα χάσατε" και φεύγω......
...........
...........
Σχόλιο αναγνώστη τη στο taxalia σήμερα. Μας άρεσε το "Όπως με θεωρείτε εσείς κλέφτη εκ των προτέρων, έτσι σας θεωρώ και εγώ !" που είπε στον προϊστάμενο. Έχει δίκιο;
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη