20 Απρ 2014

ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ «ΠΟΤΑΜΟΥ» με «ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΗ »

Βλάσης Γωγούσης κατά Σταύρου Θεοδωράκη

Καλά και άγια όσα λες βρε Σταύρο ( πάντα ωραία τάλεγες πολύ ωραία , γι` αυτό σε "χρήσανε" και εκλεκτό. :

¨Όμως, όμως Σταυράκο , εμένανε γιατί με…«γράψανε» όλα τα ΜΜΕ, όταν λίγο αργότερα από σένα εξήγγειλα την ίδρυση δικού μου κόμματος καθόδου εις τας ….. ΕΥΡΩεκλογάς ;;;
Για τον λεβέντη «ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΗ» λέμε , που φιλοδόξησε να παίξει ρόλο ηγετικό κι` ΕΔΩ και στην ΕΥΡΩΠΗ !.
Και στην εφημερίδα το γραψα ( σε μία τοπική φυλλάδα - 48 ΕΥΡΑ μου πήρανε - ) και στο διαδίκτυο, (τζάμπα) , στο …..
Facebook το έγραψα , ακόμα και στα xalia , ( σ`αυτή την φημισμένη - παρά το …όνομά της - ηλεκτρονική ιστοσελίδα) αλλά εις μάτην.
Από την άλλη μέρα….μούγκα !

Και νάλεγες πως ήμουνα κάποιος ασήμαντος, κανένας άγνωστος, κανένας γραφικός;;;
Με τίτλους Πανεπιστημίου, και με Βραβεία Ακαδημίας Αθηνών, με αγώνες ασταμάτητους για τα ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ και την ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ , με ένοπλη συμμετοχή μου στον εμφύλιο, με 2 διδακτορικά , με μία αξιοζήλευτη. καριέρα !.
Εσένα πριν καλά-καλά προλάβεις να βγάλεις το κεφάλι σου από τους θάμνους σε εμφανίσαν δημοσκοπικά σαν τρίτο κόμμα, κι` εμένα ;;; ,εμένα στον …..Καιάδα !
Κάτι δεν πάει καλά εδώ μέλλοντα Κυβερνήτα,
κάτι μυρίζει, κάτι…ΟΖΕΙ - που θάλεγα αν μίλαγα σε κάποιο επιστημονικό συνέδριο - δεν σε συνάντησα αλήθεια πουθενά σε κανα τέτοιο !! ).
Εμένα μ`έθαψαν, εσένα τρίτο, ΔΕΝ το αντέχω, Σταύρο , θα …πλαντάξω !

Γιατί βρε Σταύρο, γιατί αγόρι μου , που αν βάλουμε τα βιογραφικά μας δίπλα- δίπλα, εγώ θα πάρω 10 και συ ( άιντε ας μην το πω, το νούμερο , Διδάκτωρ άνθρωπος , δεν κάνει !).
Γι` αυτό σου λέω, :
Κάνε τον κόπο διάβασε ( εσύ κι`οι άλλοι φίλοι αναγνώστες) την ιδρυτική ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ του ….«ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΗ» που (ξανα) παραθέτω παρακάτω, κι` αν θέλεις, δέχομαι να ενώσουμε τα…κόμματά μας (εκτός κι`αν διαφωνεί ο…..ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ !!).






ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΙΔΡΥΣΗΣ ΝΕΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ : ΒΛΑΣΗΣ ΓΩΓΟΥΣΗΣ


Όνομα κόμματος : «ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΗΣ »

ΕΜΒΛΗΜΑ : ο ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ
( συμβολίζει την ηλικία του ΙΔΡΥΤΗ του κόμματος!)

ΣΚΟΠΟΙ και ΣΤΟΧΟΙ του ΝΕΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ :

Πατήστε το έγχρωμο Link που βρίσκεται στο τέλος του ΔΙΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ( ή –αν δεν ανοίγει- "βάλ`τε "το στο Google κι` ανοίξ`τε το ) και απολαύστε τον ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ να σας εκθέτει τραγουδιστά τις προγραμματικές δηλώσεις του «ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΗ» !


Σημείωση : Μην βιαστείτε να κλείσετε το Βίντεο, διότι στο «ρεφραίν» εκτίθενται συνοπτικά οι προγραμματικές μου δηλώσεις

Δρ Βλάσης Γωγούσης


ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ Α ! :
Πρόσφατη δημοσκόπηση ( διενεργηθείσα υπό της εταιρείας “ tapiano kai grafo oti pis “ ) κατατάσσει το νέο κόμμα μου στην.... τρίτη θέση.

«ΠΟΤΑΜΙ» και «ΕΛΙΑ» δεν απεικονίζονται στο «γκάλοπ» , διότι απορροφήθηκαν - προφανώς- από τον …...«ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΗ » !

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ Β !
Η Δημοσκόπηση διεξήχθη μεταξύ των…….. ενοίκων της πολυκατοικίας όπου διαμένει ο Πρόεδρος .



Δρ Βλάσης Γωγούσης
( τζάμπα θα περιμένω !!).
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη