28 Δεκ 2013

ΙΩΑΝΝΑ ΔΕΜΕΝΤΗ: H ΞΑΝΘΙΑ EΘΕΛΟΝΤΡΙΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΑΔΩΝΙ (φωτο)

Την ξανθιά, εθελόντρια, Ιωάννα Δεμεντή σύμβουλο του Αδώνιδος Γεωργιάδη με το… μεγάλο ...
στόμα, αποκαλύπτει Το ΧΩΝΙ αυτής της Κυριακής! Με αισθησιακές φωτογραφίσεις και προϋπηρεσία πανελίστριας με τον Μίστερ Μπούτια, έπεισε τον Αδωνι να την πάρει στο γραφείο Τύπου του για να εμπλουτίσει το βιογραφικό της…
 


http://i1.wp.com/4.bp.blogspot.com/-Ij4tqAhmNPc/Ur7IQYgPzPI/AAAAAAAH0bs/yl6-NiP_vz0/s1600/cover91.jpg?resize=533%2C641

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ  ΤΗΣ ΣΤΗΝ ESPRESSO:
Αυτή η κοπέλα όχι μόνο δεν κουράζεται ποτέ, αλλά δεν… κολλάει να πει τη γνώμη της χωρίς φόβο και πάθος. Για την Ιωάννα Δεμεντή οι είκοσι τέσσερις ώρες της ημέρας είναι λίγες. «Εχω αποφοιτήσει από το Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφορικής στα ΤΕΙ Αθήνας, είμαι πτυχιούχος σχολής aerobic-fitness και παραδίδω μαθήματα. Κάνω μαθήματα φωνητικής και εμφανίζομαι στο πάνελ της εκπομπής του Φίλιππου Καμπούρη». Δηλώνει δυναμική και πολυπράγμων. «Μου αρέσει να ασχολούμαι με πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Είμαι ανήσυχη φύση». Παρά το νεαρό της ηλικίας της, διαθέτει αρκετή επαγγελματική εμπειρία. «Στο παρελθόν έχω υπάρξει προπονήτρια μπάσκετ. Εχω ασχοληθεί με το μόντελινγκ και τις δημόσιες σχέσεις. Αυτό το διάστημα παραδίδω μαθήματα aerobic, γιόγκα, pilates και body sculpting σε γυμναστήρια. Επίσης, εμφανίζομαι και στην τηλεόραση. Ομολογώ πως το πρόγραμμά μου είναι κάπως φορτωμένο, αλλά μου αρέσει!»
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη