6 Δεκ 2012

Π. Ψωμιάδης: "Θα αγωνιστώ για τη δικαίωσή μου"

"Πολιτικά θα μείνω όρθιος" λέει ο "Πανίκας"
Μετά την γνωστοποίηση της απόφασης του Αρείου Πάγου σχετικά με την υπόθεση των προστίμων, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης έκανε την ακόλουθη δήλωση...
 «Σέβομαι την απόφαση της ελληνικής Δικαιοσύνης. Έχω ήσυχη τη συνείδησή μου γιατί σε καμία περίπτωση δεν παραβίασα τους νόμους, υπηρετώντας με συνέπεια τα καθήκοντά μου. Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι μέχρι τέλους για να δικαιωθώ.

Πολιτικά θα μείνω όρθιος. Έχω πίσω μου νωπό το 52% του λαού της Κεντρικής Μακεδονίας που με στηρίζει. Αυτή η αγάπη του λαού επί 32 χρόνια μου δίνει τη δύναμη να συνεχίσω. Για την Πατρίδα, για την Ορθοδοξία, για τα παιδιά μας, για την ομογένεια, για τη Μακεδονία μας.

Όσο για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η διοίκησή μας θα συνεχίσει το έργο που κάναμε τα τελευταία δέκα χρόνια. Έχω εμπιστοσύνη σε όλα τα στελέχη της παράταξής μας. Ενωμένοι θα συνεχίσουμε τον αγώνα για την Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση, για την Κεντρική Μακεδονία».

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη