26 Φεβ 2009

Ρε Αι μπαν ηθείτε !!! Oργισμένη καταγγελία για το επίδομα θέρμανσης

I BANηθείτε!
Ωραία! Μετά από έξι μήνες που ρωτάω για το... τιμημένο Επίδομα Θέρμανσης
και το Ταμείο Κοινωνικής Συνοχής εν γένει, η μη χείρων βέλτιστη κυβέρνησή
μας εδέησε τελικά να μας... ζεστάνει, έστω και δύο βδομάδες πριν την άνοιξη.
Άντε, κάνει κρύο ακόμη, χρήσιμα είναι.
Άφου έχω ενημερωθεί από τα ΜΜΕ ότι για να είσαι φτωχός στην Ψωροκώσταινα
πρέπει να έχει όχι μόνο τραπεζικό λογαριασμό, άδειο προφανώς, συν τα όσα

δικαιολογητικά ζητούν πλεόν οι τράπεζες για να σού ανοίξουν λογαριασμό...
πλέον χρειάζεσαι και ΙΒΑΝ... μη ΒΑΝήσω την ΒΑΝημένη αβελτηρία, ανεπάρκεια
και πρόδηλη ανικανότητα του "Ελληνικού Συστήματος" να ελέγξει τους...
φτωχούς του, κατά δήλωση, μάλιστα περί ασφάλειας, Νομαρχιών, ΚΠΑ και
άλλων... γραφειοκρατικών του ίδιου του διοικητή του ΟΑΕΔ στον Παπαδάκη
το πρωί της 16ης φεβρουαρίου, έχοντας, μάλιστα, το θράσσος να "βαφτίσει"
ως εγκάθετους που σκοπό έχουν να δημιουργήσουν πρόβλημα τους άνεργους
πολίτες που διαμαρτύρονται για το θέμα των τραπεζικών λογαριασμών.
Πόσοι Έλληνες ήξεραν το ΙΒΑΝ τους πριν το Επίδομα, ρε λαμόγια; Όσοι είχαν λογαριασμό το είχαν, αλλά το ήξεραν; Η το ήξεραν μεγάλο ποσοστό
Ευρωπαίων, νομίζετε; Και να θες, βέβαια, να το μάθεις ως "σύγχρονος και
δικτυωμένος Έλλην φτωχός" δε σε πολυβοηθάν οι "Υπολογιστές ΙΒΑΝ" τών
επισήμων διαδικτυακών τόπων των τραπεζών.
Οπότε... προλαβαίνω να μαθω το ΙΒΑΝ μου στην άδεια, ομολογουμενως Εθνική. Στις 9 το πρωί. Μόνο που στο συγκεκριμμένο κατάστημα τής Π. Μελά 217 στη Θεσσαλονική, ο ταμίας μου το έδιξε αχνοεκτυπωμένο σε ένα Α4. Και; Και, έπρεπε να δω αν υπάρχει υπόλοιπο, τουλάχιστον αρνητικό, λεφτά δεν εχω μέσα, αλλά πού ξέρω; Μπορεί τόσα χρόνια που είναι, ενεργός μεν, κενός δε, να μού έχουν χρεώσει διάφορα ψιλά (αν ήταν... λιγότερο ψιλά, θα μου τον είχαν ακύρωσει, φαντάζομαι) και δεν έχω καμμία όρεξη να το πάρω τσεκουρεμένενο το επίδομα.
Καθώς δε βλέπω καμμία ενημέρωση στο βιβλιάριο μου, κοιτώ το Α4, που όντως
είναι αντίγραφο κίνησης λογαριασμόυ. Ωραία! Όχι μόνο δεν είναι αρνητικός
ο λογαριασμός μου, αλλά έχει με έντονα στοιχεία και το ΙΒΑΝ μου πάνω πάνω.
Ακόμα ωραιότερα, δε χρειάζεται να βγάλω τα μάτια μου έξω από τον ΟΑΕΔ στη
Δωδεκανήσου, όπου έχει στηθει ένα ιδιότυπο πανηγύρι με κάμερες κι απ' όλα!
...Στυλοί δε δουλεύουν, όλοι ψάχνονται για το ΙΒΑΝ, κάποιοι διαπληκτίζονται
για το ποιός και πόσοι είναι δικαιούχοι σε κάθε λογαριασμό και καταλήγουν
ότι υπάρχουν περισσότεροι δικαιούχοι σε έναν τραπεζικό λογαριασμό, μόνον
ο πρώτος, ο βασικός, δικαιούται να δηλώσει το συγκεκριμμένο ΙΒΑΝ και πάει
λέγοντας...
Ο ΟΑΕΔ αποδεικνύεται ιδιαίτερα εξυπηρετικός και εκπληκτικά γρήγορος,
"συγκεντρώνοντας" τα "απαιτούμενα" δικαιολογητικά σε μία και μόνο παρεχόμενη
υπεύθυνη δήλωση, όπου πρέπει να αναγράψεις τα στοιχεία ταυτότητας, το ΙΒΑΝ
και το ΑΦΜ σου και, χωρίς καμμία άλλη διαδικασία, να το καταθέσεις.
Ωραία και γρήγορα όλα αυτά, αλλά διέλαθαν της γραφειοκρατικής προσοχής των:
α) μέσα σ' αυτόν τον χαμό, μπορεί και θα χαθούν αρκετές υπεύθυνες δηλώσεις,
β) σίγουρα θα έχουν γίνει αρκετές παραδρομές και ακόμα περισσότερες
γ) λάθος μεταγραφές του ΙΒΑΝ (και του ΑΦΜ) από την υπεύθυνη δήλωση.
Προσωπικά, είχα να αντιμετωπίσω και αντιμετωπίζω πολύ πιο συγκεκριμμένες
δυσκολίες. Έκπληκτος, διασταυρώνοντας τα δύο ΙΒΑΝ στο Α4 της Εθνικής,
παρετήρησα πως δεν ήταν ίδια και πως, όλη η κίνηση λογαριασμού και το έντονα
τυπωμένο ΙΒΑΝ στη μία πλευρά ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΕΛΑΤΗ!!!
Αφού ξεπερνώ τα όσα θεσμικά και δεοντολογικά περί προσωπικών δεδομένων λόγω
της κατάστασης έξω από τον ΟΑΕΔ ξαναγράφω την υπεύθυνη δήλωση με τους ίδιους
παγωμένους δυσλειτουργικούς στυλούς όπου βρει ο καθένας έξω από τον ΟΑΕΔ και
την ξανακαταθέτω, εξίσου ταχέως, ομολογουμένως, όπου και ενημερώνομαι πως...
...ΔΕ δικαιούμαι, τελικώς, του Επιδόματος Θέρμανσης, καθώς η κάρτα ανεργίας
ΔΕΝ έχει εκδοθεί ή ανανεωθεί προ της 22ας Ιανουρίου 2009 (εξεδόθη στις 28)!
Ομολογουμένως, ενώ είχα ακούσει όλες τις πληροφορίες και προσπαθούσα να
υπολογισώ ανεπιτυχώς διαδικτυακά το ΙΒΑΝ μου πουρνό πουρνό, ανάλογη
πληροφόρια δεν κατάφερα να ακούσω. Το ομολογώ!
Όπως ομολογώ και το ότι ήμουν και είμαι άνεργος δυο χρόνια τώρα και έχω πάντα
κάρτα ανεργίας και καταρτιζόμενος σε σεμινάριο ανέργων μέχρι και τις
13 Δεκεμβρίου 2008 (την επομένη αυτοδικαίως καταργούνται οι κάρτες των
καταρτιζομένων αν δεν ανανεωθούν αυθημερόν) και,
ενημερωνόμενος από τα γραφεία του ΟΑΕΔ σε ερώτησή μου για τη λογική τής
θεσπισης του ορίου της 22ας για μια "υπουργική εγκύκλιο" της 12ης ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ περί θέσπισης του ορίου της 22ας (! ΟΠΑ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥΣ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ),
ομολογώ πως, χωρίς περιστροφές και εν πλήρη γνώση των συνεπειών της δυσνομίας
και ανομίας του "Ελληνικού Συστήματος", είτε θα μου αποδοθούν τα 200 Ευρώ του
Επίδοματας Θέρμανσης και σε όλους τους "νέους ή ανανεωμένους ανέγους" μέχρι τη 13η Φεβρουαρίου, όπως η λογική επιτάσει, είτε με οποιοδήποτε τρόπο, το
"Ελληνικό Σύστημα" θα αναγκαστεί να αποδώσει τα 202.000 Ευρώ του δικού μου και των άλλων 1.000 αδικούμενων ανέργων, ακόμα κι αν χρειαστεί να μεταβώ στα υπουργεία, ακόμα και στα Στρασβούργα και στις Βρύξελλες, ακόμα ακόμα και στα Διαβατά, αν χρειαστεί, επιλέγοντας αυτό από την αδικία, τον εμπαιγμό και την
οργανούμενη ξεφτίλα του Ελληνικού κράτους.
Μετά οργής,
Ιπποκράτης Καρακάσογλου

ΥΓ: Ο κάτοχος του λογαριασμού 00020**5 με ΙΒΑΝ GR5901102170000021700020**5
με πιστώσεις ύψους 9.760 Ευρώ τον μήνα Αύγουστο ας επικοινωνήσει μαζί μου στο ippokratis@email.com για το θέμα των προσωπικών του δεδομένων.
ΥΓ2: Έχω μάθει ότι -στην Αθήνα, τουλάχιστον- οι κατά τόπους ΟΑΕΔ εξέδιδαν αυθημερόν την 15η Φεβρουαρίου κάρτες ανεργίας σε ημεδαπούς και αλλοδαπούς και, ήδη από προχθές οι τραπεζικοί τους λογαριασμοί έχουν πιστωθεί με το Επίδομα Θέρμανσης. Οπότε... ή κάποιους δε μάς γουστάρουν, ή κάποιοι ΟΑΕΔ ξέρουν να μεταχρονολογούν εις όφελος ανέργων(;) ή και των υπαλλήλων του ακόμη(;)...

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη